اللهم عجل الولیک الفرج

عنوان 1

کلیه وب سایت ها ملزم به رعایت  شئونات اسلامی ، قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین بین المللی هستند

برای مشاهده قوانین جرایم رایانه ای به این لینک مراجعه نمایید
http://peyvandha.ir/0-2.htm
ارتباط7 در صورت مشاهده وب سایت های خلاف قوانین کشور اکانت هاست را بدون هیچ اخطار قبلی مسدود می نماید و هیچ هزینه ای بازگشت داده نمی شود و تحویل نسخه پشتیبان سایت منوط به اجازه مراجع قضایی می باشد.

کاربر می پذیرد که با اطلاعات ( نام، نام خانوادگی ، تلفن تماس ) واقعی در سایت ثبت نام و سفارش را انجام دهد و در صورت استفاده از اطلاعات غیرواقعی و شماره تماس غیر صحیح، ارتباط7 این حق را دارد که سرویس مربوطه را مسدود نماید و تا زمان استفاده از اطلاعات واقعی آن سرویس قابل استفاده نباشد.

.

عنوان 2

ارتباط7 نهایت تلاش خود را جهت راهنمایی خریدار در مسائل فنی می کند ولی خریدار خود مسئول است با اطلاعات فنی سرویس(سرور اختصاصی، سرور مجازی ،  میزبانی وب، دامنه و…) داشته و ارتباط7 مسئولیتی نسبت به آموزش سرویس ندارد.

لطفا از ارسال درخواست اموزش نحوه کار با سرویس در ناحیه کاربری(تیکت) جدا خودداری نمایید
.

عنوان 3

در صورتی که مشتری فراتر از حد و میزان فضای تخصیص داده شده به وب سایت خود استفاده نماید، مانند ارسال هرز نامه ، استفاده بیش از حد مجاز از منابع سیستم مانند رم و( سی پی یو ) و یا شبکه . استفاده نابجا از وب سایت، اجرای پسوند های (ام پی تری ) ، موضوعات هک و کرک و ناقض قوانین کپی رایت ایران ،و کلا ایجاد شرایطی که مخالف با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد اکیدا ممنوع است ، و سرویس ارائه شده از طرف ارتباط7 بدون هیچگونه اخطار  مسدود خواهد شد.
.

عنوان 4

تعداد ايميل مجاز جهت ارسال براي هر دومين حداکثر 50 عدد در ساعت و حداکثر 500 عدد در روز مي باشد. اين محدوديت ، به صورت بين المللي ، از طرف سرورها و براي جلوگيري از فرستادن اسپم ، استفاده مي شود .مشتریانی که با ارسال ایمیل های انبوه با عث اختلال در خدمات رسانی شرکت به کاربران شوند . و به ارسال هرزنامه از طریق اسکریپت های ارسال ایمیل بپردازند اکانت آنان به مدت 24 ساعت مسدود می گردد.
.

عنوان 5

کاربر نباید از سرویس میزبانی وب (وب هاستینگ) و نمایندگی هاست  به عنوان هاست دانلود و یا آپلود استفاده نماید و نماینده بایستی به کلیه مشتریان خود این مورد را در هنگام فروش هاست اعلام نماید.

– نصب اسکریپت های لیچ ( انتقال قایل)  بر روی کلیه سرویس ها ممنوع می باشد

– نصب اسکریپت های اپلودسنتر فقط بر روی هاست های دانلود مجاز می باشد

.

عنوان 6 (سرورهای اختصاصی)

سرورهای اختصاصی با پنل دیتاسنتر و به صورت ماهیانه ارایه می گردد
خریدار بایستی در صورتی که قصد تمدید سرور را برای ماه بعدی دارد اولین تمدید سرور را یک هفته زودتر پرداخت نماید و در صورت عدم پرداخت، پس از دوره سی روزه، امکان تمدید سرور وجود ندارد
مسئولیت کامل حفظ اطلاعات داخل سرور و تهیه نسخه پشتیبان، کنترل ابیوزها(تخلفات ارسالی از طرف دیتاسنتر) و …به عهده خریدار می باشد و در صورت بی توجهی هیچ گونه مسئولیتی متوجه ارتباط7 نمی باشد
باتوجه به اینکه در سرورهای اختصاصی تعهد دسترسی به سرور  به صورت سی روزه بین خریدار و فروشنده می باشد بایستی تمدید برای دوره بعدی با رضایت طرفین صورت پذیرد و در صورت عدم رضایت از یک طرف سرور بعد از دوره سی روزه کنسل و در دسترس نخواهد بود
ارتباط7 هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری سرور ندارد
مهلت پاسخگویی به تیکت های ابیوز ( تخلف) حدودا 24 ساعت می باشد . البته موارد ابیوزی وجود دارد که ممکن است دیتاسنتر در لحظه ارسال ابیوز سرور را مسدود نماید و باز شدن مجدد سرور ممکن است با توجه به مکاتبات با دیتاسنتر بین یک الی سه روز به طول انجامد به جز مواردی که به دلیل شدت تخلف، دیتاسنتر حاضر به باز کردن مجدد سرور نیست

امکان انتقال سرور به پنل دیگر وجود ندارد

عنوان 7

 

روند  انصراف از دریافت خدمات و روشهای بازپرداخت وجه

 کلیه سرویس های هاستینگ ارتباط7 (به جز موارد هزینه های غیرقابل بازگشت مانند دامنه و سرور و ای پی ) به مدت هفت روز دارای گارانتی بازگشت وجه می باشد، چنانچه مشتری پس از خرید و تکمیل سفارش  از سرویس تحویل داده شده ناراضی باشد ارتباط7  وجه خریداری شده به مشتری را بازگشت خواهد داد.( بازگشت وجه پس از اعلام عدم رضایت خریدار به صورت کتبی از طریق ارسال درخواست(تیکت) در ناحیه کاربری به واحد فروش، حداکثر بین 1 الی 8 ساعت در ساعات اداری خواهد بود.)

خریدار  همواره بایستی  قبل از خرید سوالات خود را در خصوص سرویس مور نظر خودبا واحد فروش (تلفن ، ایمیل ،‌ مراجعه حضوری) در مبان بگذارید و با اگاهی کامل سرویس خود راخریداری نمایید ، پس از سفارش و واریز وجه  سرویس هاستینگ و یا دامین بلافاصله فعال شده و مشخصات در ناحیه کاربری نشان داده شده و یک نسخه از اطلاعات به ایمیل ارسال می گردد.

پس از اينکه مشتري هر يک از خدمات ارتباط7 را خريداري نمود و هزينه سرويس را پرداخت کرد طبق مشخصات تکميل شده در فرم سفارش به او خدمات ارائه ميگردد؛  در صورتي که بدون ارائه دليل مناسب و منطقي پس از دوره هقت روز تست و گارانتی بازگشت وجه قصد فسخ سرويس خود را داشت به هيچ عنوان هزينه اي از جانب ما مسترد نميگردد. مگر اینکه سرویسی که به وی ارائه شده است با سرویسی که در فرم سفارش خریداری نموده است مغایرت داشته باشد. بازگشت هزینه نیز یا به حساب کاربری مشتری است و یا به حساب بانکی که مشتری به بخش فروش وب سایت اعلام می دارد.

عنوان 8

 

در حال حاضر مالیات کلیه سرویسهای سایت 0 درصد می باشد و هنگام سفارش هیچ گونه مالیات بر ارزش افزوده ای از کاربر اخذ نمیگردد. در صورتی که در آینده برخی از سرویسها شامل مالیات باشد کاربران در فرم سفارش قادر به مشاهده میزان مالیات هستند.

عنوان 9

 

(خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش) این بخش شامل موارد زیر می باشد:

حداکثرزمان پاسخ به تیکت ها در روزهای عادی و در ساعات اداری از 1 ساعت الی 8 ساعت و در روزهای تعطیل از 1 ساعت الی 24 ساعت خواهد بود.هر چند که اپراتور های ما در بسیاری شرایط کمتر از 1 دقیقه به مشکل شما پاسخ میدهند

     – به کاربران توصیه می شود تا مشکلات خود را  از طریق سیستم درخواست پشتیبانی (تیکت) پیگیری نمایند زیرا اکثر مشکلات مربوط به پشتیبانی، نیاز به پی گیری دقیق دارد و بوسیله تلفن و گفتگوی آنلاین قابل عیب یابی نمی باشد.  لازم به ذکر است برخی مشکلات ساده قابل حل با ارتباط با اپراتور آنلاین یا تماس تلفنی نیز میباشد که میتوانید از این بخش استفاده بفرمائید ولی در صورت اینکه اپراتور پیشنهاد باز کردن درخواست پشتیبانی در ناحیه کاربری  به شما داد اقدام فرمائید و از گفتگوی آنلاین استفاده نکنید.
    – خریدار بایستی هنگام ارسال درخواست پشتیبانی، سرویس مربوطه، عنوان درخواست، و متن مشکل را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی  وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر وقفه ای رخ ندهد، همچنین مطرح کردن سوالات اموزشی در تیکت ها ممنوع است.

    – بازکردن چند تیکت ( درخواست پشتیبانی ) به صورت مکرر با یک موضوع خاص مجاز نمی باشد و کاربر بایستی مشکل را در یک تیکت پیگیری نماید.
      – بعد از بازگشایی درخواست پشتیبانی (تیکت)، ایمیلی حاوی اطلاعات  و لینک مشاهده  برای کاربر ارسال میشود که کاربر میتواند با کلیک بر روی لینک ، از وضعیت پاسخگویی به مشکل خود آگاه شود. شایان ذکر است به محض پاسخ اپراتورهای ارتباط7، ایمیلی حاوی پاسخگویی اپراتورها به کاربر ارسال میشود.

– بک اپ ( نسخه پشتیبان ) به صورت هفتگی از اکانت ها گرفته می شود(به غیر از اکانت های هاستینگ بالای 5گیگ ) ولی با توجه به مشکلاتی که ممکن است خارج از توانایی ارتباط7 باشد مانند سوختن هارد سرور، عدم همکاری دیتاسنتر در ارائه نسخه پشتیبان  و … به مشتریان عزیز اکیداً توصیه می گردد که به صورت مرتب از  اطلاعات هاستینگ خود بر روی کامپیوتر شخصی بک اپ تهیه نمایندامکان گرفتن بک اپ از سرورهای اختصاصی و مجازی وجود ندارد و مسئولیت حفاظت از اطلاعات به عهده مشتری می باشد.

– کاربر می بایستی قبل از اتمام دوره صورتحساب خود نسبت به پشتیبان گیری از اطلاعات هاست و یا سرویس نمایندگی خود اقدام نماید و پس از اتمام صورتحساب در صورت عدم تمدید امکان ارائه بک اپ وجود ندارد.